Pro základní funkčnost, zpříjemnění používání webu, analytické účely a v případě udělení souhlasu také pro účely cílení reklamy využíváme soubory cookies. Nastavení vlastních preferencí cookies můžete kdykoli upravit odkazem ve spodní části stránek.
Poskytujeme mimozáruční a pozáruční opravy elektrických koloběžek všech značek.
Specializujeme se na opravy koloběžek Xiaomi.
Pro elektrokoloběžky značky Eljet poskytujeme také záruční servis.
Našim zákazníkům věnujeme maximální péči a nabízíme jim nadstandartní služby, např. expresní servis
či zapůjčení koloběžky po dobu servisu.
Jak probíhá samotný servis?
1. Napište nám na email servis@eljet.cz model Vaší koloběžky, nejlépe i popis problému, který potřebujete vyřešit. Dále adresu na které budete chtít Vaše zařízení vyzvednout. V případě, že se jedná o zboží společnosti Eljet, přiložte prosím doklad o koupi.
2. Objednáme Vám kurýra, mějte proto produkt dobře zabalený, nejlépe v originálním obalu. Předejdete tak možnosti vzniku dalšímu poškození při přepravě. Případně můžete zařízení osobně zanést na naši opravnu elektrokoloběžek v Praze na adrese Kladenská 278/61, 160 00 ve všední dny 9:00 – 16:00.
3. Po obdržení zařízení naše servisní středisko diagnostikuje závadu. Kontaktujeme Vás prostřednictvím emailu s cenovým návrhem, který bude obsahovat seznam potřebných prací, náhradních dílů, cenu opravy a případně dostupnost dílů.
4. Pokud budete s cenovým návrhem souhlasit, produkt opravíme. Po opravě řádně otestujeme funkčnost produktu.
5. Jakmile bude vše v pořádku, tak zařízení předáme kurýrovi, který Vám jej po ČR doručí zdarma. Platíte jen za práci a náhradní díly. Platbu můžete zaslat předem na náš účet, nebo ji uhradíte dobírkou kurýrovi. Možné je také osobní vyzvednutí na adrese uvedené výše.